zondag 15 februari 2015

........


Weer een jaartje ouder, een hele gezellige verjaardag gehad samen met al mijn kinderen en ook nog eens enorm verwend !
De dag erop vielen we in een groot zwart gat......

Ongerechtigheid, daar kan ik absoluut niet tegen.

In alle hevigheid uit ik mij in mijn collages !
Inderdaad mijn woorden zijn erg cru...ik heb er geen andere woorden voor !

Af en toe denk ik, dieren zijn eerlijker dan mensen, die zijn niet achterbaks.  
Ik overleef, wij overleven dit wel weer...
Hoe was ook alweer die Zeeuwse spreuk; Luctor et Emergo toch ?! 
Gelukkig hebben wij echte goede vrienden !

2 opmerkingen:

  1. moeilijk! maar de standbeelden in de collage; fin de série? nee hoor ze zijn er heus wel!!! nooit de moed verliezen....going left is een goed idee...en er komt beslist een oplossing; betere tijden. je lijkt wel in de zeven plagen terecht te zijn gekomen en nu volgen er beslist zeven goede jaren......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoelt het beroemde domino effect,"stercus accidit", shit happens...dat moet heel herkenbaar zijn voor jou........
      Op naar betere tijden......tot heel snel hopelijk, misschien wel sneller dan je denkt...;-)

      Verwijderen